DE KLANT

Onze klant beschikt over een portefeuille van gebouwen (industrieel, kantoren, logistiek) dat intern beheert wordt. 
Hij is momenteel op zoek naar een Assistant Property Management om de senior property manager bij te staan bij verschillende taken. 

DE OPDRACHT

Je werkt nauw samen met de Property Manager die je de knepen van het vak leert en met wie je in tandem zal werken. 
  • First line support voor derden (uitvoerders, huurders, overheden, …).
  • Je verwerkt en coördineert de ad-hoc interventies van de gebouwen en verstrekt hierover feedback aan de huurders / gebruikers.
  • In samenspraak met de externe partners stel je jaarlijks de preventieve onderhoudsplannen en de budgetten hiervoor op.
  • Voor interne bouwprojecten vraag je verschillende offertes aan en maakt vergelijkende studies, eveneens is de overall-opvolging van zo’n project jouw volledige verantwoordelijkheid.
  • Het voeren van algemene administratie: briefwisseling, planning, algemene afspraken, klassement, …).
  • Uitvoeren van basis boekhoudkundige taken: nazicht van inkomende facturen i.f.v. aangevraagde interventies en onderhouden, aangeven door te rekenen kosten, …
Je verantwoordelijkheden:
  • Controle en up-to-date houden van de gebouwen.
  • Het stipt en vlekkeloos verzorgen, van A tot Z, van uit te voeren interventies.
  • Het opvolgen van preventieve onderhouden en het verkrijgen van de nodige keuringsattesten.
  • Nagaan of wettelijke VGM-reglementering wordt opgevolgd en de nodige acties hierin nemen.
  • Up to date houden van allerhande dossiers, zowel digitaal als in hard copy, van rapportage sheets en online webtools.

HET PROFIEL
  • Je beschikt minimaal over een diploma hoger onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring in het beheer van gebouwen is een pluspunt en minstens 3 jaar werkervaring is vereist.
  • U bent tweetalig NL/FR, met een goede kennis van het Engels.
  • Kennis van boekhoudpakket Venice en AD Finity vormen een pluspunt.
  • Je hebt zin voor initiatief en dienstverlening om de huurders tevreden te houden.
  • Je hebt een groeps- en hulpgeest en deelt makkelijk informatie met de leden van uw afdeling.
  • Je bent oplossingsgericht, communicatief, dynamisch, nauwkeurig, en u kan deadlines naleven.
  • Je bent flexibel en geen 9-to-5er, kan multitasken en bent stressbestending.
  • U beheerst de MS Office Tools.

HET AANBOD
  • Een jonge, dynamische en aangename werkomgeving in het centrum van Brussel, met de mogelijkheid om deels van thuis uit te werken.
  • Een voltijdse arbeidsovereenkomst.
  • Een boeiende en gevarieerde job.
  • Een marktconform salarispakket met extralegale voordelen.