DE KLANT

Onze klant is een onderneming die gespecialiseerd is in de ontwikkeling en exploitatie van verpleeghuizen. Ze beheren de ontwikkeling en het onderhoud van infrastructuren in heel België.

DE OPDRACHT

Onze klant is op zoek naar een Facility Manager die het goede verloop van de renovaties van alle gebouwen moet verzekeren.

Als een Facility Manager, zal uw rol de volgende zijn  :
  • Een preventief onderhoudsbeleid invoeren.
  • Analyseren van jaarlijkse investeringsbudgetten.
  • Kennis van de geldende normen en voorschriften.
  • Het ondersteunen van de directeur van elke vestiging bij de organisatie en coördinatie van de nodige werkzaamheden door een zicht te houden op de aanbestedingen, de analyse en onderhandeling van de schattingen.
  • Een zicht behouden over de kwaliteit van het geleverde werk door een controle uit te voeren van de kosten en van de planning.
  • Aanwezig zijn bij diverse vergaderingen en bezoeken ter plaatse.

HET PROFIEL
  • U hebt minstens 10 jaar ervaring in werfcoördinatie of in de technische opvolging van vastgoedprojecten.
  • Je hebt een uitstekende technische kennis (hvac, elektriciteit, veiligheid, enz.).
  • Je bent proactief en in staat om te anticiperen op de technische beperkingen van een project.
  • U bent flexibel en weet hoe u prioriteiten moet beheren.
  • Je bent georganiseerd, gestructureerd en rigoureus.
  • Je bent makkelijk om mee te praten en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands.

HET AANBOD

Dit kleine maar groeiende bedrijf biedt een aangename familiale omgeving waar flexibiliteit en initiatief fundamenteel zijn voor de werking.