Onze klant is een residentiële projectontwikkelaar in Antwerpen met de nadruk op grootschalige, duurzame projecten met aandacht voor architectuur.
DE OPDRACHT
Als assistent-coördinator is het je taak om het team van (ir.) architect-coördinatoren op administratief vlak in de breedste zin te ontzorgen.
Je takenpakket omvat onder meer:
- Opvolging offertes en opmaak contracten met architecten en studiebureaus;
- Beheer administratie aanvragen vergunningen allerhande;
- Administratieve ondersteuning bij acquisities en wedstrijden;
- Controle basisaktes op overeenstemming met plannen en vergunningen;
- Voorbereiding gegevens grondaandelen verslagen;
- Controle ontwerpplannen met programma van eisen;
- Nazicht documenten in het kader van aanbestedingen ;
- Opvolgen en uitsturen prijsvragen, opmaak bestelbons;
- Beheer kennisbank;
- Administratieve ondersteuning in het kader van aanvragen m.b.t. nutsvoorzieningen in de diverse projecten.
- Administratieve ondersteuning in MS Dynamics/Sharepoint (ERP (planning), CRM (contacts) & DMS (documents))
- Je beschikt over een professionele bachelor toegepaste architectuur of je beschikt over een ander diploma hoger onderwijs in combinatie met relevante ervaring.
- Nederlands is je moedertaal of je beschikt over een zeer goede mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands.
- Een eerste relevante werkervaring van 3 à 5 jaar is vereist.
- Je bent een efficiënte werker die qua tijdsplanning de juiste prioriteiten stelt en hoofdzaak van bijzaak kan onderscheiden.
- Je maakt duidelijke afspraken, levert kwalitatief werk en heeft voldoende ook voor detail.
- Je bent leergierig en initiatiefgericht.
- Ervaring met Sharepoint, Bricsys en MS Dynamics is een troef.
- Werklocatie in centrum Antwerpen (met veel flexibiliteit).
- Werken binnen een bedrijf met een 'hands-on' mentaliteit en grote betrokkenheid onder de collega's.
- Een competitief verloningspakket.