DE KLANT

Onze klant is een residentiële projectontwikkelaar in Antwerpen met de nadruk op grootschalige, duurzame projecten met aandacht voor architectuur. 

DE OPDRACHT

Als assistent-coördinator is het je taak om het team van (ir.) architect-coördinatoren op administratief vlak in de breedste zin te ontzorgen. 

Je takenpakket omvat onder meer:

  • Opvolging offertes en opmaak contracten met architecten en studiebureaus;
  • Beheer administratie aanvragen vergunningen allerhande;
  • Administratieve ondersteuning bij acquisities en wedstrijden;
  • Controle basisaktes op overeenstemming met plannen en vergunningen;
  • Voorbereiding gegevens grondaandelen verslagen;
  • Controle ontwerpplannen met programma van eisen;
  • Nazicht documenten in het kader van aanbestedingen ;
  • Opvolgen en uitsturen prijsvragen, opmaak bestelbons;
  • Beheer kennisbank;
  • Administratieve ondersteuning in het kader van aanvragen m.b.t. nutsvoorzieningen in de diverse projecten.
  • Administratieve ondersteuning in MS Dynamics/Sharepoint (ERP (planning), CRM (contacts) & DMS (documents))
HET PROFIEL
  • Je beschikt over een professionele bachelor toegepaste architectuur of je beschikt over een ander diploma hoger onderwijs in combinatie met relevante ervaring.
  • Nederlands is je moedertaal of je beschikt over een zeer goede mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands.
  • Een eerste relevante werkervaring van 3 à 5 jaar is vereist.
  • Je bent een efficiënte werker die qua tijdsplanning de juiste prioriteiten stelt en hoofdzaak van bijzaak kan onderscheiden.
  • Je maakt duidelijke afspraken, levert kwalitatief werk en heeft voldoende ook voor detail.
  • Je bent leergierig en initiatiefgericht.
  • Ervaring met Sharepoint, Bricsys en MS Dynamics is een troef.
HET AANBOD
  • Werklocatie in centrum Antwerpen (met veel flexibiliteit). 
  • Werken binnen een bedrijf met een 'hands-on' mentaliteit en grote betrokkenheid onder de collega's. 
  • Een competitief verloningspakket.