Onze opdrachtgever is een gerenommeerd vastgoedbedrijf dat onder andere gespecialiseerd is in het beheer van kantoorgebouwen.
DE OPDRACHT
U bent verantwoordelijk voor de ondersteuning en de administratieve opvolging van de opdrachten van een projectmanagementteam.
Uw verantwoordelijkheden:
- U beheert het documentenplatform en bent verantwoordelijk voor de communicatie tussen de verschillende teams.
- U volgt de agenda's op en plant en bereidt de vergaderingen voor.
- U zorgt voor de ondersteuning en de administratieve opvolging van aspecten die verband houden met de goede uitvoering van de werkzaamheden van de afdeling.
- U beheert de meubel inventaris op de werven.
- U ondersteunt het team bij de rapportering. U bereidt de correspondentie voor en volgt de vertaling van bepaalde documenten op.
HET PROFIEL
- U hebt een sterke administratieve achtergrond.
- U heeft al ervaring in de bouw- en/of vastgoedsector.
- U bent tweetalig NL/FR, kennis van het Engels is een pluspunt.
- U bent zeer goed georganiseerd.
- U bent assertief, proactief en oplossingsgericht.
- U hebt een goede kennis van MS Office en bent bereid om uw kennis van software te perfectioneren.
- U heeft een positieve houding en goede communicatieve vaardigheden.