DE KLANT

Onze in Brussel gevestigde klant is een belangrijke speler in de (her-)inrichting van kantoorruimtes. Hij begeleidt zijn klanten vanaf de studie en het ontwerp van een nieuwe werkomgeving tot de follow-up van de uitvoering van het project.

DE OPDRACHT

Onze klant is op zoek naar een projectmanager die de taak krijgt om de globale follow-up van zijn kantoorinrichtingsprojecten te verzorgen.

Van de projectmanager wordt verwacht dat hij/zij vanaf het eerste contact met de klant de verschillende fasen van de projecten beheert en coördineert.

De behoeften van de klant analyseren, de informatie doorspelen binnen het ontwerpteam, de projecten bij de klant verdedigen en de uitvoering van het project opvolgen, behoren tot zijn takenpakket.

In deze eerste commerciële fase verzorgt hij de follow-up bij de klant en stelt hij nieuwe werkomgevingsconcepten voor.
Hij doet vervolgens de follow-up bij de leveranciers, coördineert de installaties, de afwerkingen, de verhuizingen en houdt zich aan de vooraf afgesproken planning en budgetten.

De projectmanager blijft het bevoorrechte aanspreekpunt voor de klant.


HET PROFIEL
  • Je bent projectmanager met een eerste ervaring in de follow-up van projecten in de kantoorinrichtingssector.
  • Je hebt een goede kennis van de afbouw, de afwerkingen en de technische uitrusting.
  • Je bent energiek, enthousiast en sympathiek.
  • Coördineren zit je in het bloed.
  • Je bent assertief, een geboren communicator en stressbestendig.
  • Je bent Franstalig en je beheerst het Engels goed.
  • Kennis van Revit is een pluspunt.

HET AANBOD

Een aantrekkelijk loonpakket, extralegale voordelen en een bedrijfswagen.