DE KLANT

De klant is een adviesbureau en heeft als doel om meerwaarde te creëeren van de leefomgeving en gebouwde realiteit door een optimale begeleiding en advies met inbegrip van kostenbeheersing, termijnen en bestaande reglementeringen.

De klant is een adviesbureau gespecialiseerd in gedelegeerd bouwheerschap en adviesverlening van haalbaarheidsstudie tot de technische follow up na uitvoering, dit voor zowel publieke als private actoren (investeerders, vastgoedbedrijven, architectenbureaus, …).


DE OPDRACHT

Als Nederlandstalige Project Manager realiseer je de doelstellingen van de klant zowel op het vlak van budget, timing en kwaliteit als op het vlak van duurzaamheid. Je bent het directe aanspreekpunt van de klant en fungeert als tussenpersoon tussen de klant en de leveranciers/aannemers.

Je communiceert doelgericht en je rapporteert aan de verschillende stakeholders op het project.

Je staat in voor de coördinatie, supervisie en aansturing van het interne en externe projectteam.

Je staat in voor het volledige beheer van complexe bouw- en vastgoedprojecten.

 Dit betekent concreet:
  • Organiseren en coördineren van het studieteam.
  • Opmaken van het bouwprogramma in samenspraak met de bouwheer.
  • Opmaken van de studie- en uitvoeringsplanning in samenspraak met alle leden van het projectteam.
  • Selecteren, aansturen en coördineren van leveranciers en aannemers.
  • Opmaken van administratieve lastenboeken.
  • Permanent beheren van de planning, het budget en de kwaliteit van de werken.
  • Naleven van de doelstellingen qua duurzaamheid.
  • Leiden van de werfvergaderingen.
  • Administratief beheer van de uitvoering van de werken.
Intern sta je ook in voor de business reporting en budgettaire opvolging met betrekking tot de projecten waarvoor je verantwoordelijk bent.


HET PROFIEL
  • Je bent universitair of gelijkgesteld geschoold als bouwkundig ingenieur, architect of gelijkaardig en je hebt een sterke interesse in de bouw- of vastgoedwereld.
  • Je hebt min. 5 jaar professionele ervaring als PM of je hebt een aantal jaren relevante werkervaring in de bouw- of vastgoedsector.
  • Duurzaamheid is voor jou meer dan een modewoord en je identificeert jezelf sterk met deze visie.
  • Je hebt zin voor initiatief, je hebt een gestructureerde werkmethodiek, en neemt een klantgerichte houding aan.  
  • Je bent ondernemend, assertief communicatief en een teamplayer.
  • Verantwoordelijkheidszin, stressbestendigheid, flexibiliteit en autonoom kunnen werken zijn eigenschappen die je profiel doen uitblinken.
  • Je bent perfect NL talig met een zeer goed gebruik van het Frans.

HET AANBOD
  • Carrièreperspectieven met een hoge mate van verantwoordelijkheid.
  • Vergaande autonomie binnen een efficiënt en dynamisch team.
  • Flexibele werkuren.
  • Een marktconform loon aan op basis van je competenties en ervaring ( met o.a. een interessant pensioenplan, een zorgzame hospitalisatieverzekering, ecocheques én maaltijdcheques).
  • Een samenwerking onder het zelfstandigen statuut is ook een optie.